Keresés

Kosár  

A kosár üres

Szállítás 0,00 €
Összesen 0,00 €

Fizetés

Fonendoszkópok
Orvosi-műszerek
Vérnyomásmérők

Online felhasználók:

Online felhasználók: 1
Mai látogatások: 15
Összes látogatások: 150933
Összes látogatók: 141785
IP címed: 54.167.126.106

Gyakori kérdések

Általános kérdések

K: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

V: Mindig a rendelkezésükre állunk, és megpróbálunk válaszolni bármilyen kérdésükre. Elérhetnek minket a (+40)727-832506 (mobil) vagy a (+40)359-410544 (fix) telefonszámokon, küldhetnek nekünk e-mail-t a ortopedia-bolt.hu, vagy elérhetnek minket a weboldalon található űrlapon, illetve üzenhetnek nekünk a Facebook oldalunkon vagy élőben beszélhetnek velünk az oldal jobb alsó részében található „Kérdezd szakértőnket” ablak live chat-jén keresztül.

 

A termékeinkkel kapcsolatos kérdések

K: Hogyan kereshetek meg egy terméket a weboldalukon?

V: Egy termék könnyebb megtalálásához kérjük, használja a weboldal jobb felső részében található keresési mezőt. Írja be a keresett információkat, és ha ez megtalálható a weboldalunkon megjelenik egy lista a keresési eredményekkel. Úgyszintén böngészhetnek a bal oldalon található kategóriák között is, illetve a szintén bal oldalon található előre beállított szűrők segítségével, melyek csoportokba szedik a termékeinket gyártó, ár és jellemzők szerint. 

 

K: A weboldalon megadott árak a végleges árak?

V: Igen, az online üzletünk oldalán felsorolt árak a termékek végleges árai, más egyéb plusz díjak, illetékek nélkül. Minden árunk tartalmazza az ÁFA-t. Gyorsfutárral kiszállított csomagok esetében, amennyiben a csomag értéke nem haladja meg a 250 RON-t, a megrendelő ki kell fizesse a csomag szállítási díját is.

 

 

K: Szeretnék egy olyan terméket vásárolni, ami nincs raktáron Önöknél. Mi a teendőm?

V: A termékek rendelkezésre állásáról bővebb információkat kaphatnak a 0727-832506 (mobil) vagy 0359-410544 (fix) telefonszámokon, vagy a weboldalon található űrlap segítségével.

 

K: Olyan egyéb információkat szeretnék kapni, ami nem szerepel a weboldalon. Mi a teendőm?

V: Ebben az esetben kérjük Önöket vegyék fel velünk a kapcsolatot a 0727-832506 (mobil) vagy 0359-410544 (fix) telefonszámokon, vagy a weboldalon található űrlap segítségével.

 

 

K: Milyen garanciális feltételei vannak az Önök termékeinek?

V: A termékeink garanciális ideje fel van tüntetve a weboldalon, mindegyik termék leírásánál. Hogy a garanciális feltételeknek megfeleljenek, a termékek nem lehetnek sérültek, a szintén sértetlen eredeti csomagolásban kell visszahozni őket és csatolni kell a vásárlást igazoló iratokat. A fogyóeszközökre 30 napos garanciát vállalunk, más olyan termékeinkre, melyek nem fogyóeszközök, ez az időszak 2 év.

 

K: Mik a ELECSON vérnyomásmérők különleges jellemzői?

V: Az Elecson vérnyomásmérők az „Egyesült Királyság Hipertónia Társaság” (BHS) klinikai jóváhagyásával rendelkeznek, mely társaság az Egyesült Királyságban kereskedelmi forgalomba kerülő vérnyomásmérőket teszteli klinikailag a mérések pontosságát illetően.

 

 

K: Mennyi ideje forgalmaznak ELECSON vérnyomásmérőket?

V: Cégünk nagyjából egy éve forgalmaz Elecson vérnyomásmérőket és igazolhatjuk ezek kiváló minőségét.

 

A rendeléssel kapcsolatos kérdések

K: Szükségem van egy felhasználói fiókra a vásárláshoz?

V: Nincs szükség egy felhasználói fiók létrehozására, ahhoz hogy a mi oldalunkon vásároljon. Leadhatja rendelését látogatóként is, kitöltve A rendelés gyors befejezése rész mezőit. Mindezek ellenére, egy felhasználói fiók több előnyt is biztosít az Ön számára, melyek nem állnak a csak látogatóként vásárló klienseink részére, éspedig: hűség- és nyereménypontok gyűjtése, a rendelések egyszerűbb leadása, személyre szabott elérés, eltérő címek megadása a számlázáshoz, illetve a szállításhoz.

 

 

K: Miért szükséges megadnom az e-mail címemet a rendelés leadásakor?

V: Az e-mail cím megadása kötelező azon vásárlóink részére akik csak látógatóként akarnak tőlünk vásárolni. Ezen az úton tudjuk Önöket értesíteni a rendelés éppen aktuális szakaszairól. Amennyiben nincs e-mail címe, vagy létrehoz egyet, vagy a rendelését telefonon adja le. A telefonszámra azért van szükség, hogy a futárcég alkalmazottja fel tudja venni önnel a kapcsolatot a csomag kiszállításának ügyében.

 

K: Melyek az online vásárlás esetén elfogadott fizetési módok?

V: Az elfogadott fizetési módok a következőek:

Utánvétel – amikor a kifizetés készpénzben történik a futárnál, a termékek leszállításakor.

Banki átutalással – a kifizetés kifizetési meghagyással történik a banknál vagy Internet Banking-on keresztül.

A szállítás futárral történik vagy átvétellel valamelyik üzletünkben.

Készpénzben – a kifizetés készpénzben történik valamelyik üzletünkben és a csomag átvétele a kifizetés pillanatában történik az üzletben.

 

K: Hogyan járok el, amennyiben szeretném, hogy a csomag kiszállítása egy más, a lakcímemtől eltérő, címre történjen?

V: Ebben az esetben a rendelési folyamat során lehetősége nyílik több kiszállítási cím megadására, és később ezek közül kiválaszthatja az Önnek megfelelőt.

 

K: Várnom kell, hogy valaki felhívjon a rendelés megerősítése miatt?

V: Nem, Ön kapni fog egy e-mail-t a rendeléssel kapcsolatos összes információval, és csak ha valamilyen gond adódik vagy kérdés merül fel a rendelésével kapcsolatban fogja Önt felhívni egy képviselőnk.

 

K: Mi egy rendelés minimális értéke?

V: Nincs megszabott minimális rendelési érték. Gyakorlatilag, minden 250 RON feletti rendelés esetén ingyenes szállítást biztosítunk, de lehetnek kivételek is, bizonyos akciós kampányaink esetén.

 

K: Megvásárolhatom az Önök termékeit egyenesen a Nagyvárad-i üzletükből?

V: Természetesen, megvásárolhatja termékeinket egyenesen a Nagyvárad-i üzleteinkből. De csak az online termékvásárlás esetén tudjuk a hűségpontokat biztosítani az Ön számára. Ezért azt javasoljuk, hogy ha egyenesen az üzletből szeretne vásárolni, inkább adja le rendelését online, és a rendelés leadásakor, a Szállítás részben jelölje be az üzletben való átvétel lehetőségét. Így a hűségpontokat is megkapja.

 

K: Egy bizonyos rendelési összeg fölött jár nekem az ingyenes kiszállítás?

V: Igen, a 250 RON feletti vásárlás esetén a termékek kiszállítása ingyenes. Bármilyen felmerülő kérdés esetén kérjük vegye fel a kapcsolatot telefonon valamelyik képviselőnkkel, aki megmondhatja Önnek, hogy az Ön rendelése teljesíti-e az ingyenes kiszállításhoz szükséges feltételeket.

 

K: Hogyan tudom leellenőrizni a rendelésem állapotát?

Honnan tudom meg a rendelésem állapotát?

V: Az Ön rendelésének fontosabb szakaszaiban értesítéseket küldünk Önnek e-mail-en. Amennyiben kérdése van vagy gondok adódtak felveheti velünk a kapcsolatot telefonon vagy a weboldalon található űrlap segítségével.

 

K: Módosíthatom/törölhetem a leadott rendelésemet?

V: Amennyiben módosítani/törölni szeretné a leadott rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, e-mail-en a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva vagy a weboldalon található űrlap segítségével. Kérjük adja meg a rendelés ID-jét, amit a rendelést leadásakor az Ön e-mail címére elküldött visszaigazoló e-mail-ben talál meg.

 

K: Megtudhatok információkat az előző rendeléseimről?

V: Megnézheti az előző rendeléseire vonatkozó információkat, a „Saját fiók” „Előző vásárlásaim” részében.

 

K: Jogi személyiségű cégre, társaságra szeretnék vásárolni. Lehetséges ez?

V: Igen, cégünk kiszolgálja a jogi személyeket is. Ahhoz, hogy a számlát a cég adataival tudjuk Önnek elküldeni, kérjük a felhasználói fiók létrehozásakor vagy a rendelés leadásakor adja meg ezeket az adatokat. A név és cím megadása mellett, kérjük töltse ki a Cégnév, Adószám, Cégbejegyzési szám, Bankszámla és Banknév mezőket is.

 

A kiszállításra és a kézbesítésre vonatkozó kérdések

K: Mikor kézbesítik a csomagomat?

V: A csomag már aznap elindul tőlünk, amennyiben a rendelést 15:00 óráig sikerül leadnia. A rendelés maximum 48 órán belül megérkezik Önhöz gyorsfutárral (Urgent Curier, GLS), de általában a rendelést követő másnap folyamán. Miután leadta a rendelést, kapni fog egy e-mail-t a rendelés fázisaival kapcsolatos összes információval, és csak ha valamilyen probléma adódik vagy kérdés merülne fel, fogja Önt egy képviselőnk felhívni.    

 

 

K: Mennyibe kerül a szállítás?

V: A 250 RON értéknél kisebb rendelések esetében a szállítási díj 15 RON. A szállítás ingyenes a 250 RON értéknél nagyobb rendelések esetén.

 

 

K: Személyesen kell átvennem a csomagot?

V: Bárkit kijelölhet akit Ön szeretne, hogy átvegye a csomagját, elég csak ha ezt megbeszéli a futárral, amikor az felhívja Önt a kézbesítés időpontjának megbeszélése miatt.

 

K: Románia határain kívülre is szállítanak?

V: Jelenleg csak Románia területére tudjuk vállalni a szállítást/kézbesítést.

 

A visszaszolgáltatás és a szervizeléssel/javítással kapcsolatos kérdések

K: Milyen feltételek mellett szolgáltatható vissza a termék?

V: Azok a termékek, melyek még nem voltak használva, széjjelszedve és összerakva, és amelyeknek megvan a teljes, sértetlen csomagolása visszaszolgáltathatóak az érvényes törvényi feltételeknek megfelelően.

 

 

K: Hol szervizelik a termékeket?

V: Azokról a cégekről, melyek a megvásárolt termék szervizelésével foglalkoznak bővebb információkat a termék garancialevélében találhatnak.

 

A felhasználói fiók kezelése

K: Elfelejtettem a felhasználói fiókom jelszavát. Mi a teendőm?

V: Amennyiben elfelejtette a felhasználói fiókjának jelszavát, kérjük kattintson az „Elfelejtetted a jelszavadat?” gombra, a Bejelentkezés oldal Bejelentkezés gombja alatt.

 

 

K: Mi a teendőm, ha módosítani szeretném a fiókom adatait?

V: Ha módosítani szeretné a fiókjában szereplő adatokat, kérjük lépjen be a fiókjába, majd a „Felhasználói fiók” - „Személyes adatok” részen megteheti a módosításokat.


Keresés

Fonendoszkópok
Orvosi-műszerek
Vérnyomásmérők